Orienteringsdag i skolan





Orka att det typ gick dåligt för mig idag. Kom tvåa (på svår) kunde ju inte springa så bra pga knät i know ;) Men de stora felet jag gjorde var nog när jag bestämmade mig för att ta en lite sårare väg så att det skulle bli lite träning, för då sprang jag fel och fick börja om igen -.-' 

När jag väntade på mina kära vänner att komma tillbaka höll jag på att fysa ihjäl. Bokstavligt talat, det var kallt! Speciellt när jag hade trampat i en vattenpöl så att hela benen var blöta också... Fick låna Mias jacka och Jennies vantar. Ändå frös jag, kommer typ bli sjuk?

Nu har jag precis duschat en lång skön dusch, typ klockan ett åker jag och kollar efter nya orienteringsskor. Och även en ny faundation. Ikväll blir det att packa.

Hörs senare ikväll!

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0