Skol SM 2010

Lördag: Åkte till Stockholm, och tävlingen började. Det var Långdistans på 3,6km (alla springer automatiskt längre än de). Tog nästan alla kontroller utan problem och det gick ganska fort, men jag bommade lite på två kontroller + att jag tog det jätte sakta vid sista kontrollen.

Vilket jag ångrar att jag gjorde... Eftersom jag kom på upploppet och dom skrek i högtalarna "Rebecca Mårtensson kommer in på en förstaplats". Men jag startade ganska tidigt så jag slutade som 11 haha! Om jag bara hade sprungit snabbare på slutet hade jag kommit minst två placeringar bättre! Gaah!

Sen var det bara att duscha, prata med alla underbara människor och packa in alla saker i rummet vi skulle sova i. Shit vilken stor skola vi bodde på! Även fast man är orienterare hittade man knappt för det var massor av korridorer överallt...

Disco!

Söndag: Sprint inne i Stockholm. Det var folk överallt och massor av trappor överallt, men det var kul. Jag slutade på en 17plats av 121 anmälda MEN jag tror jag har blivit diskad :S Vet inte, men tror att jag sprang på förbjudet område... Men en tröstande sak är att det var jättemånga som belv diskade.

Sen shoppade vi!! :D



XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0