helsingborg


Där vi bodde


jag och johanna


tredje träningen


rullskidor

Okej, en samanfattning kommer här.

Torsdag: Vi åkte de många milen till ett vandrarhem i helsingborg.
Fredag: Första träningen kan beskrivas med taggbuskar, taggbuskar och ännu mera taggbuskar. Upprivna ben hade ingen kunnat undvika. Riktigt rolig bana dock. Och verkligen inte jobbig för det var helt platt. Inte en ända backe! Sedan åt vi på max och åkte till nästa träning. Den var rolig och det fanns inga taggbuskar som tur var. Dagen avslutades med taco och plankan i en och en halv minut.
Lördag: Första träningen var lite mer kuperad. Eller väldigt kuperad på vissa ställen. Jättesuper rolig bana var det också! Sedan åt vi lunch, macka och yougurt för min del. Andra träningspasset kom solen fram och det var jätteskönt väder! Vi sprang en annan bana och benen värkte av trötthet. På kvällen åt vi kinamat och tittade på en typ borg. Jag får inte glömma att berätta, vi körde även plankan i en och en halv minut.
Söndag: Träning på morgonen, ganska slapp träning eftersom att benen var helt döda. Men det var kul! Stenarna på kartan var ungefär lika stora som en badboll. Det vill säga väldigt små att se. Plankan i en minut sedan åkte vi hem!

Jag har detta läger sett:
- 14 Rådjur.
- 2 Harar (kaniner?)
- 1 Ola Salo, Ni vet han i the ark...

KLART!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0