Dag 2- fem fakta om mig själv


Dag 1: 5 finaste låtar.
Dag 2: 5 fakta om mig själv.
Dag 3: Något jag saknar.
Dag 4: Gammal och ny bild på mig själv.
Dag 5: En snygg person.
Dag 6: Msn profilbild.
Dag 7: Finaste bild du vet.
Dag 8: Finaste citat du vet.
Dag 9: En bild som för mig betyder kärlek.
Dag 10: En bild som alltid får mig le.


Jag heter Rebecca men har lite olika smeknamn. Jag springer orientering, men de vet nog de flesta som läser denna blogg. Det är för övrigt en underbar sport. Mina vänner är många och det är jag tacksam för. Finns många som jag kan lita på, det känns alltid bra att veta. Utseéndet då, jag är 1,74 cm lång och dom brukar kalla mig blond. Känner ångesten kryper fram nu, för vet inte exakt vad mer jag ska säga om mig själv... Så nu duger det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0