den sjunde augusti tvåtusenelva



Hej allihopa, har bestämt mig för att ge bloggen en andra chans. Har rensat bort gammalt tråkigt i arkivet och en ny header har fått sin plats. Vi får se hur detta går men jag ska försöka att skriva roligare inlägg också :) Ni får jättegärna berätta om det är nåt speciellt som ni tycker jag ska skriva om.

Veckan som kommer har jag som vanligt mycket att göra, ska på den efterlängtade distriktsmachen och vara ledare för några småbarn på chekpoint. Fullt ös helt enkelt. Ska även försöka umgås lite med mina vänner. Nu får ni ta och njuta utav sista veckan av sommarlovet. Känns hemskt att säga det men vi börjar skolan om inte mindre än tio dagar. Så njut. Nu blir det kladdkaka, over and out.


Kommentarer
Postat av: syster

så du har lärt dig nu ?

(asså bilden)

2011-08-07 @ 22:03:23
URL: http://veroonicamartensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0