underbart bra

Jag har alltid tyckt att det är väldigt roligt att logga in på facebook när det är en stor fotbollsmatch på tv:n. Eftersom jag är kompis med många fotbolls- älskare så behöver man inte äns titta på matchen för att veta vad som händer, för alla skriver såklart på facebook. Men nu har det underbaraste av allt hänt, orientering har börjat sändas på SVT. Idag kunde vi för andra gången se orientering live, och då i form av VM- sprinten i Frankrike. Såklart följde jag det hela. Och det gjorde tydligen alla andra också, eftersom att när jag sedan loggade in på facebook var det hur många inlägg som hälst skrivna om VM! Så akta er fotbolls nördar, orientering börjar mer och mer komma ifatt!

För övrigt så blev det ett guld, två silver och ett brons till Sverige. Ganska superbra om jag får säga det själv!


någon helt random bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0