årets julklapp

Vem sa att årets julklapp var någon himla matkasse? För om man checkar facebook tror jag nog att det var iPhone som var årets julklapp. Så om du nu var en av dom miljoner människorna som fick en iPhone i julklapp kan jag starkt rekomendera att ladda ner instagram och följa mig. Jag heter rebeccamarten om jag minns rätt. Riktigt rolig app måste jag ändå påstå.

Apperopå iphone så fick jag en underbart bra högtalare till den i julklapp. Den fungerar toppenbra så är väldigt nöjd. Utöver det så fick jag en massa andra saker som är helt ointressanta att berätta om. Typ vanliga saker som man brukar få på julafton.

Nu ska jag chilla ettag till och sedan dra mig ut och träna på något sätt. Det står mellan att springa längs vägen,eller springa längs ett snöskoterspår. Ut i skogen vågar jag inte. Dom har typ björnar och allt möjligt här.


lider av ganska stor bildbrist just nu.


Kommentarer
Postat av: Madde

fin cheyyy

2011-12-28 @ 21:40:39
URL: http://madddeandersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0