Nyår?

Någon som har ett svar på denna frågan får gärna kontakta mig. Tack på förhand. Nyårschatten på facebook är i full gång men jag orkar inte läsa igenom den...

Behöver iallafall köpa lite kläder till nyår, så om någon känner sig snäll och skulle vilja åka med mig och shoppa i veckan skulle jag bli riktigt glad. Funderade att åka till Stockholm, för jag orkar inte Västerås. Har varit där 34646345 gånger den senaste månaden så är lite trött på det. hehe. Dessutom är det mellandagsrea och jag har lovat min moster att jag ska köpa någonting på rea.

Blev ett ganska så rörigt inlägg men jag hoppas att ni har förstående eller hur man säger... Next up är greys anatomy tittande.




gossip girl!


Kommentarer
Postat av: Mia

jag följer med!!! vi kan väl ta örebro, marieberg istället dåå?:*

2011-12-28 @ 13:11:23
URL: http://miaagrundel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0