shake up christmas

En dag kvar innan julafton och alla paketen är inslagna och klara! Det ända som fattas innan självaste julfirandet är att åka till mormor och morfar. Men det gör vi imorgon :) Kommer därför INTE att ha någon tekning på mobilen mellan imorgon kväll och typ måndag. Som alltid när man har telenor. Men efter det så kan jag smsa som vanligt!
Igårkväll var det julavslutning i skolan. Kören sjöng och några killar (alexander och gustav) spelade en riktigt bra låt som dom hade skrivit själva. Själv fick jag gå upp på scenen och jag höll på att dö. Alltid lika pinsamt. Det var för att jag vann malmamilen i år igen. Dock på en helt världelös tid hehe.

Nu måste jag sova! Ska upp och springa innan vi åker imorgon, vilket blir typ klockan 5-6 på morgonen. Hörde jag morgontrött? Vi hörs iallafall imorgon. LOVAR!


gjorde en ganska proffsig facerape på min pappa igår.


Kommentarer
Postat av: Linn

Hej!

Vad ska du göra i jul? :)

2011-12-23 @ 04:26:09
URL: http://nattstad.se/linnhahne

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0