Sista etappen

Tjeenare mannen, här på o-ringen är det bäst. Allt förutom tävlingarna har varit/är grymt kul. Anledningen till att jag inte tycker tävlingarna har varit kul, är att det gått helt åt skogen dåligt. Jag har funderat på allt från självmord till att sluta orientera. Så då förstår ni hur missnöjd jag är. Första etappen gick dock väldigt bra då jag kom på sjuttonde plats, ca åtta minuter efter vinnaren! Axa-stafetten gick också rätt så bra då jag plockade några placeringar åt laget. På kvällarna, efter tävlandet så har jag mest hängt med kompisar. Igårkväll hade jag, clara, Joel och Robin en rolig stund när vi målade en tröja åt Joel. Texten "lugna saaj" och VM-lagets autografer var det som prydde den. Vi träffade även Charlotte kalla eftersom hon sprang o-ringen i år! :) Ikväll är det sjätte etappen discot, KUUUUL! Får se vad som händer innan det, för det börjar nämnligen klockan tio :) Nu har ni fått fett mycket med text att läsa så vi avslutar här. Hoppas ni får en grym fredagskväll, Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0