dags att ta tag i det hela

Ja, det är dags att uppdatera lite kanske. Har som sagt varit hos Amanda sedan i söndags och har därför inte kunnat skriva någonting. Fick ju en liten uppmaning av kristin att jag skulle skriva hehe.

Dagarna jag var borta var super roliga. Jag, Amanda och Mathilda cyklade cirka 3498532 mil varje dag... Så vi tränade nog bort allt godis man proppade i sig. Tältade på studsmattan gjorde vi självklart också. Kan verkligen rekomendera det, mycket mjukt och det studdsar när man vänder sig om. Igår (idag) natt när vi kom hem kom vi på den smarta iden att grilla marsmallows på ett stearinljus. Mycket gott!

Har fått några nya vänner också! Sånt är alltid trevligt! :)



Men nu har jag grymt med huvudvärk så ska snart gå och lägga mig tror jag. Bjuder på några bilder så länge. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0