mora




Bästaste Sanna och jag.

Åkte tidigt, och då menar jag tidigt på torsdagsmorgonen till Mora. När vi kom till tävlingen blev man ganska glad när man såg hur terrängen såg ut. Men när starten väl gått var man inte lika glad. Kokhett väder, kuperat och alla stigar var sandfyllda. Bommade vid en kontroll, och då tappade jag liksom lusten att kämpa haha. Men höll i farten ganska bra tydligen för fick bästa tiden på långsträckan. Kom på en 14 plats av 60 anmälda.

På torsdagen var det "vilo-dag", men jag åkte och tränade lite lungt. Efter det så åkte alla vi kyrkbåt. Riktiga proffs på att ro måste jag påstå! Direkt efter testade vi även kanot- orientering. Det gick till så att man fick en karta, sedan skulle man paddla till kontrollerna. Vi vann inte... Men det var grymt kul!

Idag var tävlingen på samma ställe som torsdagen. Det gick ganska så bra, kom 5:a av 55 anmälda. Hoppas ni orkade läsa allt, blev lite mycket på en och samma gång. Men nu är jag alltså hemma igen!

puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0