sanningens ögonblick

Namn: Rebecca
Född: bästa år 1996! :)
Piercingar: öronen
Tatueringar: inga.
Längd: 1.74 stolta centrimetrar :)
Skostorlek: 38
Hårfärg: blondbrun? mer ljus än mörk iaf
Fräknar: några på sommaren tror jag :)
Motto: den klassiska ett gott skratt förlänger livet
Kär? kanske
Önskar du att du bodde någon annanstans? ibland
Tycker du att du är attraktiv? HAHAHA fråga någon annan ;)
Dricker du? vatten och saft hihihihi :D:D:D
Röker du? usch nej skulle jag aldrig göra.
Vilket schampo använder du? dom som finns i badrummet för tillfället, garnier fructis typ.
Vilken parfym använder du? Puma- flowing
Vad är du rädd för? ormar så in i h*lvete, och höjd.
Gillar du att tvätta? eh nej?
Gillar du berg- och dalbanor? fy fasiken, nej! ;O


Favoriter:

Glass: Ben and Jerrys!
Musik: Mycket blandat, men ni kan kolla min spotify lisat här: HÄÄÄÄÄR
Färg: Många, men måste säga att vitt är snyggt såhär på sommaren.
Film: Allt utom skräck går bra!
Språk: Svenska wiho, nejmen har nog inget favoritspråk.
Länder: Måste ju säga USA, har dock aldrig varit där.
Städer: KOLSVA!!!!!
Skolämne: idrott och bild granterat!
Mat: kinaamat, men tacos är också en favorit.
Sport: Ja, ni kan ju gissa vad jag kommer svara? the one and only orientering såklart.
Såpa: Vänta vad är såpa?
Tv Program: Gossip Girl, the OC, greys anatomy och off the map som inte kommer sändas en säsong till :( :(
Efterrätt: oj de va svårt... äter allt som är gott (a)
Band: hmm.. det beror liksom på.
Idol: har nog ingen "idol"
Klädesplagg: tighta jeans är en favorit.
Affär: jaaadu, zara, H&M, bikbok, gina, topshop.
Kex: hahaha ingen aning.
Chips: sour creem and onion om jag måste välja, är mer en godis-typ hihi.
Läsk: har inte druckit läsk sedan i september 2010 wihoo!!
Drink: ingen aning?
Bil: Någon fin ;)
Modell: eh, jaha. Måste säga Svenska Caroline Winberg då.


Saker du verkligen hatar:


Språk: ryska,polska, och sedan värmländsk dialekt.. hihi de är fult (a)
Skolämne: musik är hemskt!
Mat: FISKBULLAR BLÄÄÄÄ :(
Affär: har aldrig hittat nåt på Khappal (stavning)
Artist: Hatar nog ingen.
Tv Program: hmm...
Filmer: alla skräckfilmer (speciellt den där vi såg hon moa för två år sedan som jag fortfarande är rädd för haha!)
Egenskap hos annan människa: människor som skryter

Morgon- eller nattmänniska: Natt, haha kommer verkligen inte upp ur sängen på morgonen.
Sparare eller slösare: slösare ;/

Saker jag inte förstår mig på:
hur jag kan vara så grymt stark!!! (hehe mina vänner fattar att jag skämtar)
Saker som finns på mitt skrivbord: tidningar, pennor och en converse skokartong. 
Saker jag gör just nu:
funderar, sitter vid datorn.
Saker jag vill göra innan jag dör: har en hel lista! :)
Saker jag kan: hålla hemligheter hemliga, hjula och äta onyttiga saker!
Saker jag inte kan: sluta äta onyttiga saker (hahahaha), lita på alla människor.
Saker jag tycker att du ska lyssna på: min spotify lista :D
Saker jag skulle vilja lära mig: att spela gitarr!

Tog bort lite frågor för det blev så många ;)


Kommentarer
Postat av: emilia

är det okej om jag kopierar detta till min blogg? :)

2011-11-05 @ 08:19:42
URL: http://emiljaaaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0