årers kilometertid

Tänkte berätta lite om ett av priserna jag fick på klubbavslutningen! Jag vann årets kilometertid. Det är inte ett bra pris att vinna (men de är mest på skoj).

Det var nämnligen så att vi hade en microsprint träning i sommras. Då var branterna på kartan typ så små att man slog fötterna i dom, och sprang man två meter kunde man plötsligt vara utanför kartan. INTE så lätt att orientera på den kartan med andra ord. Jag var en av många som inte förstod någonting. Fick därför en tid på ca 40-48min (kommer inte ihåg) på en bana av ca 800 meter. Det är helt otroligt sjukt skrattretande dåligt. Men jag fick iallafall ett presentkort!

peace out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0