we foud love

¡Hola!
(översättningen för efterblivna människor är hej)

Skolan idag var precis som vilken annan dag som helst. Förutom att vi fick skäll onödigt många gånger. Först för att vi gick till matsalen och åt lunch lite tidigare än vad vi tydligen fick. Det tyckte inte våran kontaktlärare om. Andra gången fick jag ett sms på SO:n och sträcker mig för att se vem smset var ifrån. Tog inte äns upp den från bordet. Då får jag en riktigt arg blick av vikarien och en tillrättavisning att så får man absolut inte göra.
Detta tyder på en ända sak enligt mig. Lärarna behöver ha fler lov. Om inte så behöver eleverna iaf det!

Ikväll blir det träning. Troligen styrka! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0