orientering och konfan 2011 i bilder


USM- läger med västmanland. Oscar och Wille bjuder på snyggaste bilden ever!


VPT (västmanland park tour)


Distriktsmatchen! Vi snodde upplands fula flagga och tänkte dränka den i en bajamaja som dom gjorde med våran förra året. Pay back time!


O-ringen! Fick springa i västmanlands lag på ungdomsstafetten tillsammans med tre andra. Grymt roligt!


söta killar på konfan!

77 glada konfirmander




coooola grabbar


eksjös tidning!


jag och melina i eksjö


maja, ellen, elin, josefine och jag


Läger nord laddar inför brännboll mot syd. Och som vi krossade!


säkerheten först!!


snygga tjejer som väntar på discooo.

Midsommar! Sara W, ellen, jag, Sara T, Maja och Clara.


VM- lagets Tove och Josefine på o-ringen.


jag, ellen och mathilda (även känd som björnen) på o-ringen.

Kände för att dela med mig av lite fina bilder som är från sommaren! (väljer att lägga de här inlägget i konfa kategorin fastän några bilder inte är från konfan hehe)
kraaam!


Kommentarer
Postat av: Lilly

vilken fin blogg du har! <3

2011-10-23 @ 20:54:48
URL: http://fashionqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0