planer för helgen

Väckningen står på 05:20 och väskan är nästan färdigpackad. Imorgon är det nämligen dags för att bege sig till Södertälje och spranga stafett med klubben. Har fått byta till sträcka tre nu också också! Så tror att de kan bli riktigt kul :) Speciellt kul ska det bli att träffa mina underbara vänner.

Annars då? Åkte rullskidor för första gången i mitt liv idag. Inte lika svårt som jag trodde att det skulle vara. Det var ganska jobbigt i armarna... Men whatever för jag ska inte bli skidproffs! ;)





hatar bilden egentligen men det finns någonting som kallas bildbrist.
och vad hände med mitt hår..? Kaos är ordet.


Kommentarer
Postat av: -

så vacker du är, människa!

2011-10-13 @ 14:28:02
URL: http://wishez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0