jägarna två

den här jobbiga bloggen kan ju draaa.... men jag gör det för eran skull.

Skolan idag var riktigt chill med endast två lektioner. Sedan var det dags för några tappra att springa malmamilen. Där inräkat mig själv. Kan ju sammanfatta det hela med att jag inte blev nöjd med tiden, men det räckte till en vinst bland tjejerna iallafall.

På kvällen åkte jag till Köping (och var som vanligt inte i tid) för att se på bio med klassen. Jägarna 2! Det var mycket blod och sånt, usch. Efter åt vi mat.

Imorgon är vi lediga! Det sitter ganska fint de.


bild i repris


Kommentarer
Postat av: Rosanna

sv: Åhh tack så mycket! :D

2011-09-26 @ 11:54:57
URL: http://rozzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0