öppet hus

Hej allihopa!
Idag var jag ledig från skolan för att åka och kolla på ett orienteringsgymnasium. Fick gå upp alderles för tidigt men det var helt klart värt de. Först fick vi vara med på en träning som bestod av sprint intervaller. Fyra banor på ca en kilometer var, och så fick man tävla mot fyra andra. Hur kul som hälst! Men jobbigt hehe. Sedan åt vi på skolan, har aldrig varit med om godare skolmat. Fanns även pastasallad varje dag. Det kallar jag lyx.

Fick iallafall en massa information och grejs innan dagen va slut. När jag kom hem var det intervallträning. Mina ben blev jätteglada över det. Eller inte. Nu ska jag iallafall sova, och det ska bli så grymt skönt!


Kommentarer
Postat av: Clara

Vilket olgy var du på?:D

2011-09-21 @ 21:39:01
URL: http://byclara.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0