orienteringsdag

Idag var det orienteringsdag. Men eftersom jag är ganska mycket duktigare än alla andra i min skola på just den sporten (hehe), så fick jag hjälpa till istället för att springa. Helt okej det också! På eftermiddagen var det en helt värdelös uppgift vi fick. Gå runt i Kolsva till olika stationer och lösa uppgifter. Inte det roligaste jag har gjort, men det var skönt när det var över ;)
När skoldagen var slut skulle jag ta in kontrollerna. Men det behövdes tydligen inte göras förän på måndag. Satt då istället med andreas, jonas, calle och jonte och pratade lite innan jag orkade dra mig hem.

Imorgon får jag sovmorgon och ni förstår inte lyckan! wihiii!


så sjukt snyggt så man typ dööör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0