Do it like a dude




ph1, Samuel och Dulli när vi disskuterade deras sträcktider. ph2, D16 kartan från lännasprinten i lördags.

I lördags (igår) började dagen med orienteringstävling i snöiga Uppsala. Det var helt sjukligt kallt. Slutade på en andra plats precis efter Mathilda! På kvällen åkte jag hem till Michelle för att grilla och umgås. Supertrevligt med en massa lekar och god mat. Idag sprang jag en tävling i soliga västmanland (Hallsta). Det gick inte lika bra som gårdagen, men det var kul! Träffade också mina underbara kompisar Maja, Dulli och Samuel vilket var riktigt kul.

Kommentarer
Postat av: moa

re: Mina kostade 200 zloty och det är typ 500 svenska så det är inte mycket billigare. Men min kompis hittade ett par för 150 zloty så det blev typ 400 svenska :) Annars är inget så mycket billigare förutom maten som är så sjukt billig! att äta på subway kostar runt 30 svenska! :D skit najz!! haha :D

2012-04-16 @ 18:21:50
URL: http://moagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0