en stor fet bom


GPS inladdning på min stora feta bom på dagens träning, 35 minuter till första kontrollen. yey. (det gula/gröna/röda sträcket är där jag sprang)
 
Imorse var det teknikträning med mass- start. Det var meningen att det skulle vara lite stress träning. Och visst funkade det, för jag har nog aldrig bommat så mycket som jag gjorde idag. Var så ofokuserad i början och sprang efter alla andra. Bajs! Jag var iallafall inte själv eftersom att Hanna och Fredrik också bommade till den kontrollen. Ca 35 minuter tog det innan vi äntligen var rätt. Sen sprang vi tillbaka för att vi skulle hinna komma i mål någon gång. Efter träningen var det stress till skolan där vi fick ca 15 minuter på oss att duscha innan lektionerna började. När skolan var slut var det en matlagningskurs för oss orienterings tjejer, så nu har vi lärt oss lite om mat.
 
Imorgon är det en lång och skön sovmorgon eftersom att vi har eftermiddags träning. Och skolan börjar inte förän klockan halv elva. Föresten så börjar vi skolan klockan halv elva varje dag, fett chill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0