Missade tåg

 
Ska berätta lite om min helg. I fredags efter "skolan" så åkte jag och Josefine hem för första gången från Uppsala. Det var kaos. Egentligen skulle Dulli och Samuel ha åkt med oss, men så blev det inte för vi blev "osams" om tågtiderna haha. När vi väl åkt så missade jag och Josefine tåget. Men det löste sig och vi fick ta nästa. I lördags och idag sprang jag en orienterings tävling på hemma plan, dvs golden weekend. Det var väldigt roligt faktiskt! Efter dagens tävling åkte jag tillbaka till Uppsala och fixade det sista till rummet. Så nu är det i princip klart!

Kommentarer
Postat av: dite

Hoppas du har en toppen dag :D

2012-08-20 @ 01:50:35
URL: http://afroditeedreflo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0