Nothing but love

ph; mina blommor som vissnade efter en vecka / jag själv i fredags.
 
Tillbaka i storstaden efter en helg hemma i Kolsva. Det första vi gjorde idag var att träna styrka i en idrottshall som satt ihop med en kyrka. Rätt skumt faktiskt, men det gjorde ingenting. Det var väldigt roligt att tränarna hittade en kristen skiva, så under träningspasset lyssnade vi på en massa låtar som handlade om Gud och Jesus. Det slutade med att alla sjöng med i dom dåliga låtarna. Haha! Efter passet gick vi i skolan och efter skolan åkte jag, Josefine och Hanna in till stan för att göra lite "ärenden" som man säger. Vi skulle handla mat, köpa löpartights och köpa skrivblock. Föresten vet ni vem jag såg på stan? Daniel Norberg som var med i idol för något år sedan! (FET COOLT) När vi hade kommit hem gjorde vi vofflor till kvällsmat, mums!! Nu ska jag packa till morgondagens träning.
 
OBS: Våra korridorsgrannar av det manliga könet är så mogna att de har köpt leksaks pistoler. Därför varnar jag alla som hade tänkt att besöka, det gör nämligen väldigt ont att bli träffad av dom små plastkulorna. #Barasåattnivet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0