S12B

På första bilden: Josefines spegel åkte i backen haha! nej förlåt jag ska inte skratta.
 
Det senaste dagarna har jag haft så himla fullt upp. Vi på olgy var på läger i två dagar och bodde i IF Thors klubbstuga i utkanten av Uppsala. Där körde vi flera träningar och hade grymt med träningsvärk mest hela tiden. Första passet var sprint- olgy mästerskap som ingen mindre än världens bästa orienternare Thierry Gueorgiou var med på! Så sjukt coolt. Dagen efter när vi var påväg till moss intervallerna och mossfotbollen så exploderade mitt cykeldäck. Som "tur" var så sprack även Majas och Regborns cykeldäck så jag var inte ensam om det.
 
Idag hade vi sovmorgon och efter skolan så har vi i korridoren gjort en massa nödvändiga saker. Som till exempel att tvätta kläder, handla mat, göra tacos, dammsugit och diskat. Vuxenpoäng på hög nivå! Det var också rätt skönt att vi hade vilodag idag. Men imorgon innan skolan ska jag, Hanna och Josefine köra styrka i trädgården eftersom att det inte är någon arrangerad träning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0