Testrundan

 
Idag sov jag väldigt skönt i min underbara säng. Jag var nämligen en av de väldigt få här på kantorn (där vi bor) som fick en stoooor säng. Så sjukt skön! Idag har vi iallafall gått den första "riktiga" skoldagen. Vi hade matteprov (OMG), gick egenom en massa betygskriterier och fick böcker. Efter skolan var det väldig stress eftersom vi hade 30 minuter på oss innan träningen började. Det var en testrunda på ungefär 4km som vi skulle springa. Det var helt sjukt jobbigt och jag kämpade på ordentligt i alla branta backar. Är inte jättenöjd med min tid men den är till för att förbättras! Efter träningen fick vi blåbärspaj av Mattias (före detta tränare) och sedan var det ännu mera stress. Vi ettor var tvugna att gå på ett möte om boendet men det var väldigt tight med tid. Därför fick vi cykla dit svettiga och i träningskläder haha. Tyckte rätt synd om alla människor som fick sitta brevid oss svettiga orienterare. Men nu är vi tillbaka och jag ska snart äta. Senare ikväll ska vi nog åka och köpa pennor och sånt till skolan.
 
Imorgon och på onsdag är det inte någon skola för oss eftersom att vi orienterare ska på ett "lära-känna-läger". Det ska bli väldigt roligt! Olgy-mästerskap i sprint och natt, moss-fotboll och två andra träningar ska vi hinna göra dessa två dagar. FETNAJS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0