21:01

Såhär ligger det till. Jag skrev ett halv inlägg igår. Men de blev inte så intressant, därför publicerade jag det inte. Sen skrev jag ett tidigare idag men de blev inte heller bra. De är därför som jag inte orkar skriva nuförtiden. De blir liksom aldrig bra. Så ni får ha lite tålamod om jag inte uppdaterar så himla bra :)

Idag har jag tagit mig igenom ett gäng jobbiga lektioner. Efter det så drog jag ut och sprang nästan direkt eftersom att vi skulle ha polenmöte samma tid som min träning. Men det blev bra det med. Polen mötet gick ganska snabbt så det var skönt. Vi åt lite godis som det bjöds på också. Wihoo

Nu ska jag packa till skidlägret som är i helgen, kramiskramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0