when we stand together


Tumblr_ly18wb6gzs1qj73e2o1_500_large

Tumblr_ly4iucfmvb1qhed27o1_250_large

Tjenare. Sitter och är förtvivlad över att mitt spotify premium spårlöst har försvunnit. Jag har inte tagit bort premium och vi har betalat det. Så vet inte riktigt var problemet är. Får hoppas att det kommer tillbaka inom snar framtid för jag klarar mig inte utan det länge till! Någon som har haft samma problem? Hursomhaver så säger jag förlåt för den otroligt dåliga uppdateringen. Har varit mycket i skolan och många träningar. Men nu blir det ändring på det. Imorgon ska vi in till Köping och se på en film om andra världskriget (som är hela tre timmar lång). Sedan efter det ska vi se på en film på SO:n. Ganska chill dag ändå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0