hello sunshine


Northug och Hellner.

Vad har jag gjort de senaste tre dagarna? Jo man skulle kunna samanfatta det hela med att säga: ingenting. Jag har inte gjort ett skit. Fast jag har tränat varje dag och sett ett antal greys anatomy avsnitt. Har även smsat och sovit ganska mycket, men det tror jag inte räknas som en speciellt stor aktivitet. Dessutom har jag gått runt och haft världens träningvärk för det var spänst träning i onsdags.

juste, jag har kollat tour de ski också. (okej de blev rätt mycket saker jag gjort ändå)

Men idag idag blir de andra grejer. Ska in till Köping och springa någon form av foto- orientering. Det är patrull, men jag vet inte vem jag ska få springa med än. Det visar sig. FÖRESTEN så efterlyser jag snön. Det är januari och vi har ingen snö? wtf.


Kommentarer
Postat av: kristin

VI HAR SNÖÖÖ nanananananaaaaaa ;) hahahhahahah



(inte för att det är mycket!! men det är iaf!!) ;)



ps. jag skrev dethär bara för att retas med dig hjärtat ;) ds.

2012-01-07 @ 15:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0