i like how it feels


Våran "karta" vid träning på nyårsafton. Dock inte min bana på denna kub.

Lyssnar på musik och chillar. Ska åka med Niclas och Johanna till skidlägret så jag väntar mest bara in dom. Behöver egentligen packa ner det sista, så ska göra det så fort jag har skrivit klart detta. Vi ska alltså till Orsa Grönklitt (eller vad det heter). Har en ganska stor känsla av att jag inte kommer ha någon teckning där uppe. Det är riktigt synd att jag missar friidrottsdagen i Västerås som är imorgon... Men whatever, nu får jag åka skidor iallafall! Blir även att fira halva min födelsedag där uppe. Yes, jag fyller år på söndag. 16 år och allt!

ps: gaah vad jag hatar designen på min blogg!


Kommentarer
Postat av: ▲ Mohammedi's™

Allt bra? ♥ Följa varandra via bloglovin?

2012-01-21 @ 01:25:42
URL: http://mohammedis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0