orsa grönklitt

Jag har som sagt varit på skidläger i helgen. Vi åkte på fredagseftermiddagen och kom fram ganska sent. Men ca klockan 21.00 åkte vi ändå ut på ett träningspass. Helt underbart bra spår fanns det! Kan verkligen rekomendera att åka dit om ni känner för att träna lite skidåkning. Totalt åkte jag 46km. Förutom träningen så har jag hunnit med att se två isbjörnar och en kändis. Cooling jag är. Men tillbaka till verkligheten dårå. Imorgon ska vi till Ullvigymnasiet i Köping för att kolla in programmen. Jag har valt att kolla på samhäll, natur och ekonomi. Det blir nog bra det.

Nu ska jag skriva i min träningsdagbok som jag inte gjort på två veckor. Tjarå!


-gossip girl-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0