Ther's a fire starting in my heart

Vad hände? Jag loggade in och hade hela 5 kommentarer. Keep on the good word säger jag bara! Kan ju likagärna passa på att svara på frågorna. Ja, jag har gjort min design själv! Och på bilden på inlägget "sjunde mars" är det världens snyggaste/drömkille/modell francisco lachowski (som jag förövrigt har paxat! bara så ni vet).

Idag är det fredag och helt klart veckans bästa dag! Synd är ju bara att det är öppet hus imorgon. Så det blir bara en ledig dag den här helgen. FETT DEPP. Men vad ska man göra? Det är även matte prov idag + inlämning av ett SO arbete. Phu. Skolan tar kål på mig.


Gammal bild på mig. Eller ah. Ett halvår gammal bild iallafall.

Kommentarer
Postat av: Mathilda Mellis Mellberg XD

emolugg becca :P

2012-03-23 @ 16:21:43
Postat av: Sofia

Ha en underbar fredag :D

2012-03-23 @ 17:43:45
URL: http://byfia.com
Postat av: Emma

Ha en super bra lördaq!:)

2012-03-24 @ 09:45:12
URL: http://blomsfoto.blogg.se/
Postat av: S

Tack för det, jag har en kompis som är heeelt identisk med honom, var helt sjuk när jag såg den bilden och trodde det var han!

2012-03-25 @ 00:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0