Hej mina kära läsare!


Hej mina kära läsare, jag ska börja med en kulig nyhet. Jag har fått ny cool statestik. Hade hela 5 läsare igår + min farmor. Nytt rekord så kallat personbästa! Jag är mycket mycket mycket stolt!! Det är kul att jag är så poppulär och jag har äntligen kommit över min ormfbi. Jag var ute och gick igår och då stötte jag på en orm, den var inte större en 4-5cm och jag tog till och med upp den. Det såg ut som det frös för det var regnit ute igår... Jag åt till och med upp den och den var inte dum må jag säga. Inte undra på att alla japaner äter orm, det är ju gått. Jag har också en bekännelse på gång. Jag hatar sommaren. Det är för varmt ute! Det skulle egentligen vara skönt att vara typ på nordpolen hela tiden och bygga med snö. Awsommeee enligt mig!! Ska typ flytta dit :-)) Jag var också och shoppade med min nittonde bästa vän Andreas Petterson i förrgår. Först var vi in på LIDL. Han skulle ha något fiskesätt.. Inte vet jag, fiskar är ju läskiga.. Men iallfall så hittade jag en jätte fin och sööt klänning som jag ska ha på mig på avslutningen. Ni får en bild på den här nedanför. Men nu ska jag gå och grilla orm, hejdå!! Älskar er<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0