Eoc 2012

ph; en mini-mini liten del av tävlings TC.

Hejhopp. Nu har jag precis kommit tillbaka till vårat boende efter en hel dag i Skattungbyn, som det heter. Jag har själv sprungit orientering och sedan kollat på eliterna som sprang EM på samma ställe! Idag var det långdistans och jag sprang rätt bra tekniskt, men det gick väldigt sakta och så tog jag väldigt dåliga vägval på bland annat långträckan. Jag brukar springa rätt bra på långsträckor, men idag var ingen bra dag för det tydligen. Efter min egna tävling kollade jag som sagt på EM. Det blev inga pallplaceringar för Sverige vilket var synd... Men det är några dagar kvar!
För er som också vill följa EM i orientering så sänder dom det på svt 1. Herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0