20121102

ph; beställde bilder igår som ska pryda en vägg i Uppsala. Här är några av de 83 bilderna som beställdes.
 
Idag ska jag göra alla saker jag har struntat i den här veckan. Jag ska ringa en elitidrottare och intervjua den till en uppgift vi har fått på idrotts teorien. Sedan ska jag skriva en utvärdering av 2012 och göra en träningsplanering inför 2013. Mycket att göra med andra ord. Om jag hinner ska jag också ta en springtur och fylla i min träningsdagbok. Med andra ord har jag inte tid för att blogga men jag gör det ändå. Jag hör av mig så snart jag kan!
 
Update: Ska bara ta en promenad med Cassandra först. Hehe.

Kommentarer
Postat av: emma

din blogg är värd en stooooor tummen upp, super fin blogg :)

2012-11-03 @ 01:13:59
URL: http://nattstad.se/tizwe

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0