Fakiren

 
Fick min OLGY uppsala jacka igår! Även överdragsbyxor och ett pannband. Här är en sneak peeak.
 
12 kilometers orientering blev 15 kilometer idag. Det betyder att jag både bommade och sprang runt istället för rakt på. Som sagt sprang jag fakiren idag som är ultralång orientering i Arboga. Det var mycket folk i början och jag läste knappt kartan de 5 första kontrollerna, försökte hänga på täten. Men sedan kom jag fram till att jag skulle springa 10 km till så jag tog det lugnare och körde mitt eget race. Ca två timmar senare var jag i mål, otroligt trött men ändå glad. Jag är också skylldig Regborn en chokladboll eftersom vi körde "först i mål". Efter duschen åkte jag direkt till avslutningen som klubben hade. Sedan har jag bara tagit det lugnt hela dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0