Föräldrarmöte

 
 
Fick en fin present av min syster när jag kom hem, ett skal från england. Världens sötaste syster! I bakrunden ser ni ett nummer av skogssport som jag sitter och läser nu.
 
Det kryllade av föräldrar idag på elevhemmet kantorn eftersom det var föräldrarmöte för oss orienterare. Undertiden de va på möte packade de flesta inför att åka hem under helgen. När vi var klara med packningen samlades nästan alla i Davids rum och lyssnade på musiken han hade DJ:at ihop. Efter att ha hört musiken kan vi officiellt kalla honom DJ Mellin istället för David, helt sjuk bra var det. Nu är jag hemma och laddar inför morgondagen då jag ska springa fakiren, 12km ultralång orientering. Sjukt roligt! Sedan är det avslutning i orienteirngs klubben. Vi hörs imorgon när jag har kommit hem igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0