Fyrishov

Hanna, Josefine och jag när vi åkte rullskidor förra veckan. Och ja, vi hade såklart hjälm på oss innan fotograferingen. Det hade varit livsfarligt annars.
 
Idag vaknade jag av en helt underbar syn, det var nämligen snö ute! Ganska mycket snö också, vi fick gräva fram cyklarna. Men när vi hade kommit fram till träningen imorse insåg jag att det inte är så roligt med snö, när det ända transportmedlet jag har är en cykel. Sjukt svårt, läskigt och farligt att cykla i snö.
 
Träningen imorse var body pump. Vi körde mycket armar så efter passet var man helt död. Kommer säkert ha världens träningsvärk imorgon. Efter det hade vi bara en lektion innan vi åkte till fyrishov för att ha simning och livräddning med skolan. Det gick snabbare än vi trodde så vi fick tid att bada i äventyrsbadet efteråt. Bada i bubbelpool, åka vattenrushkana och basta.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0