Härliga tider

Jag och Rebecca Kovac nu.
 
Igår morse var det meningen att vi skulle träna mass- start på orienterings tekniken. Men så blev det inte riktigt för mig och Matilda. Vi kom nämligen en minut för sent till samlingsplatsen. Så då åkte minibussarna iväg utan oss. Vi vinkade åt bussarna men de såg oss tydligen inte. Väldigt besvikna på att ingen reagerade över att vi inte var där gick vi in på idrottens hus och körde styrka istället. Vi mötte Sofie och Hanna på gymmet så vi tränade med dom. Det blev ett bra pass då jag till exempel stog i plankan i 7minuter totalt (obs: tyvärr inte i sträck, utan totalt).
 
På eftermiddagen hade jag tränar möte. Sedan skulle jag gå och lägga mig i tid, men så blev det inte. Dulli och Regborn kom upp till våran korridor så vi satt och pratade en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0