Idag och igår

bild; vanlig kväll på kantorn i Davids rum.
 
- Idag har vi först kört långpass innan skolan. Det gick bra och var roligt, men vi tjejet sprang extremt långsamt eftersom vi skulle hålla oss på 75% av våran maxpuls. Vi såg för första gången en myrstack som var utmärkt på kartan också. (orienterings nördar)
- På sista lektionen idag upptäckte jag att mina nycklar var borta. Alltså nyckel till kantorn, skåpnyckel och cykelnykel. Med andra ord det viktigaste som man skulle behöva ha nycklar till. Jag sprang runt på skolan i en halvtimma och letade överallt. Frågade typ alla  människor jag kände men ingen hade sett dom. Tillslut gick vi till vaktmästaren och där var dom, wihoo.
- Köpte en annanas igår, sjukt gott. Ända sedan dess har det varit ett konstant tjafs om att haf uttalar annanas på fel sätt. Men det gör jag inte!
- Fick nyss hjälp av Kullin så nu funkar min träningsdagbok igen. Den har inte funkat på en vecka.
- Igår hade vi tjejer filmkväll och efter det hade jag, Josefine och Emil "tjejsnack". (tjejsnack= prata om allt och ingenting och helst berätta om snygga eller icke snygga personer). Riktigt mysigt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0