o-event

ph1; Elin och Clara. 2; Arenan på dag ett och två 3; Godisaffären i Göteborg. Helt sjukt mycket godis!
 
Hemma i Uppsala igen efter en väldigt kul helg i Borås och Göteborg. Det började som sagt på fredagen med att vi åkte till Borås. Då var det "sprint by night" och tävlingsarenan var på Borås arena. Efter att vi hade sprungit åkte vi till Elin i Göteborg och sov hos henne. På lördagen var det sprint nummer två nämligen "down hill sprint" som var en sprint ner för ett berg. Det gick väldigt fort men det var också roligt. Det ända som var mindre roligt var vägen till starten, dvs upp för hela berget. När jag kom i mål pratade jag med dom andra och blev äcklad av Dulli som hade blod i hela ansiket. Han hade fått en pinne i ansiktet, stackarn. På kvällen åkte jag, Ellen, Elin och Clara in till Göteborg och såg på bio. Vi var också på den största godisaffären jag någonsin varit på. Herregud säger jag bara.
 
På söndagen åkte vi till tredje etappen av o-event som var på Borås zoo och kallade sig "zoorienteringen". Det var inte riktigt lika roligt som de tidigare dagarna, mest eftersom att banan gick mer i skogen än på zoot. Sedan åkte vi hem igen! När vi kom till Uppsala tog vi ett stopp på Subway då vi inte orkade laga någon mat. En riktigt bra helg med andra ord! Föresten så gick tävlingarna inte spreciellt bra, men det gör inte så mycket för det var rå roligt.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Clara

Myys!

2012-11-14 @ 21:20:00
URL: http://byclaramw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0