Sprint intervaller

Nu har jag hängt upp bilder på väggen! Josefine gör sitt finaste leénde.
 
Imorse klockan tio i åtta cyklade vi iväg till träningen som skulle vara på andra sidan stan. Det var fyra minusgrader så innan vi var framme hade både jag och växeln på cykeln frysit till is. Vi sprang iallafall intervallerna och efter det skyndade vi oss till skolan. Det är cirka 8 timmar sedan vi tränade och jag fryser fortfarande. Gillar inte riktigt att det blir så kallt på vintern. Tur att det finns skidor så det är någonting bra med den iallafall!
 
Nu sitter jag och Josefine i mitt rum (som ni ser på bilden) men snart ska jag laga mat. Det blir köttfärsås och pasta! Vi hörs senare.

Kommentarer
Postat av: Clara

Godiiis *.*

2012-11-14 @ 21:19:23
URL: http://byclaramw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0