2012-10-10

Bild; haha jag skrek "se glada ut" och självklart ska Hanna göra tvärt om. Vi väntade på bussen hem från träningen.
 
Dagen började med screening där våran ledare gjorde bort sig totalt. Citerar uppsalaboys inlägg: "Dagen började med en alldeles vanlig psykologi-screening där våran föreläsare hävdade att vi orienterare kunde förbereda oss genom att springa banan i förväg. Självklart utbyttes väldigt skeptiska blickar bland eleverna innan alla vänder sig på golvet i skratt." Med andra ord väldigt roligt. För er som inte vet det så får orienterare absolut inte vara i skogen innan tävlingen och inte äns se kartan. För övrigt så är uppsalaboys en blogg som Dulli, Samuel och Regborn har (som jag hjälpte dom med att fixa). Så checka den här!
 
Efter skolan åkte vi med en fullproppad stadsbuss till OK Linnés klubbstuga där vi skulle jogga en bana i skogen på 5,7 km och därefter springa ett varv till i valfri takt. Jag sprang bara ett varv eftersom detta var första riktiga träningen för mig på fyra och en halv vecka (?!?). Men det kändes grymt bra i kroppen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0