25 manna

Bild1; Mina korta små kompisar! 2; spurten, vet inte vilka det är som springer men, men. 3; Ellen! Vi var bland dom sista kvar på tävlingen (som vanligt). Haha! Notera den "härliga" leran i bakrunden.
 
Vi åkte från Köping i en buss klockan 7 på morgonen. Det var sjukt kallt ute så vinterjackan och vantarna var på. 25 manna är som sagt en stafett med 25 personer i laget och i min klubb (Köping Kolsva ok) hade vi två lag. Jag sprang tredje sträckan i lag ett och det var väldigt roligt. Mycket folk, inte allt för svår bana och fint väder. Det var perfekt med andra ord! Jag är fortfarande förkyld och gjorde någonting man absolut inte får göra, dvs sprang med ont i halsen. Men vi hade inte några reserver kvar, så jag joggade/gick runt min sträcka. Annars hade vi kanske inte fått något lag.
 
Efter min sträcka duschade jag i dom helt otroligt sköna duscharna. Skönaste duscharna på hela året utan tvekan! Sedan träffade jag en massa kompisar, åt mat och hejade på mitt lag. Vi slutade på en 130 placering eller någonting sådant. Lag 2 vet jag inte riktigt, men dom kom inte så jätte bra. Runt 300 tror jag. Nu taggar jag till nästa helg då det är Dala Dubbeln, och helgen efter det då det är skol- SM! Wihooo. Jag håller verkligen på med den roligaste sporten som finns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0