bänkpress

Jag råkade igår kväll säga till Wigertz att jag tog 85kg i bänkpress. Så efter träningspasset med stavlöpningen tyckte han och Emil att det var upp till bevis. Så jag, Josefine, Emil och Wigertz gick upp till gymmet på IH och körde lite bänkpress. Detta var dock första gången jag körde så jag visste inte riktigt hur man gjorde. Men efter en stund hade jag iallafall klarat av att lyfta stången. Låter rätt patetiskt men den vägde faktiskt 20kg. Så jag klarade inte 85 kg som jag sa. Men vi har bestämt att vi ska följa med killarna ibland när dom tränar och bli lika biffiga!

Imorgon bitti är det teknik träning så nu måste jag sova så att jag orkar med det. Godnatt på er! (bilden är tagen av Kristin tror jag på dala dubbeln som var i helgen)


Kommentarer
Postat av: Maja Ellvin

Hahaha rebecca mårtensson som tar 85kg i bänkpress? Med tanke på dina "muskler" så är inte de så troligt sweetie;-)

2012-10-18 @ 07:10:26
URL: http://ellvins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0