pannkaks KM

Bild; orienterings gymnasiets SMS grupp. Vi har fått stränga order att inte använda den i onödan men idag var en dag i behov av liveresultat så att alla kunde följa tävlingen från sina lektioner. Orkar ej lägga upp bilder på alla miljoner SMS som killarna skickade så dessa duger gott.
 
Jag har så mycket att berätta att jag blir tokig. Får helt enkelt dela upp det i flera inlägg. Men idag hade i iallafall olgy uppsalas första riktiga KM närmare bestämt pannkaks KM. Vinnaren blev den som åt mest pannkakor och man hade hela lunchrasten på sig. Jag tog personligt rekord och åt 8,5 pannkakor. Efter det försökte jag trycka i mig 1,5 till eftersom 10 var mitt mål men det gick inte. Mådde skapligt illa efter 8,5 så det kanske var bra att jag inte orkade mer. Dessutom blev jag diskad eftersom jag lämnade kvar mat på tallriken. Vann gjorde Daniel Roos med sina 24 pannkakor. Helt sjukt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0