skolfoto

Här är klass S12B:s fina skolfoto. Jag är nummer två från vänster på nedre raden om ni möjligen inte känner igen mig. 
Har haft väldigt ont i mina leder de senaste två dagarna och jag vet inte varför. Det blir iallafall att vila från träning tills det är bättre. Usch så tråkigt. För övrigt ska jag bara chilla hela dagen idag. Har inga planer alls vilket är rätt skönt. Igår hade jag mycket att göra som tillexempel att åka till tandläkaren och titta på min lillebror när han spelade fotboll. Gick också på stan i Köping (det gick fort) och upptäckte att två affärer hade lagt ner sedan jag flyttade till Uppsala. Så sorgligt. Köpte iallafall en tröja på lindex som är en av de få affärerna som är kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0