våra broes

1: Jag, Emil och David. 2: Rätt fint träd utanför Josefines fönster. Nu är de höst!
 
Idag har subway Emil feat DJ Mellin (som dom så fint kallar sig) bjudit på mat. Väldigt najs eftersom de ända vi behövde göra var att njuta av maten och diska efteråt. Gott var det också. Imorgon är det orienteringsdag. Vi ska ta 30 kontroller och har 90 minnuter på oss. Orienterar- rekordet var att ta alla kontroller på 38 minuter. Så det ska vi väl försöka slå! Tyvärr har jag ont i halsen igen (ÅÅÅÅH VAD ÄR DET MED MIN FÖRKYLNING?!) så jag hoppas jag kan springa imorgon...
 
Föresten hände det en liten rolig sak igår. Eller så rolig var den inte, men rätt galen. Det började med att Daniel kom in på mitt rum medans jag gjorde läxor. Det var trevligt för han gjorde inte så mycket. Pratade lite. Men efter ettag hade det samlats väldigt många i mitt rum och vi satte på musik i min fina högtalare. Då började det kaosa. Samuel, David, Dulli och Regborn tog några pappersrullar och gjorde sig själva till mumier, och allt i mitt rum också. Sen tog dom på sig mina kläder, typ solglassögon och jeansväst och dansade runt min golvlampa. Efter detta var det kaos x100 i mitt rum då de låg saker och papper överallt. En vanlig dag här helt enkelt. Tyvärr har jag ingen bild på slutresultatet.
 
Nu ska jag läsa en svenskabok och sedan sova, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0