tumbs up!


ph; amerikanska pannkakor och matilda!
 
Lasergame var så sjukt roligt! Det var svettigt, mörkt och lite läskigt. Men helt otroligt kul. Mitt lag förlorade båda matcherna och det kan nog tyvärr vara så att jag bidrog mycket till det. Jag var verkligen inte bra på lasergame haha! Men det var inte så lätt när alla sprang efter och sköt på mig hela tiden. Nämner inga namn (Samuel).
 
Idag har vi tränat OL- teknik och som vanligt kommit tio minuter försent till spanskan. Standard. Sedan efter skolan har jag, Mathilda och Josefine gjort amerikanska pannkakor till middag. Sjukt gott! Nu ska vi nog baka chokladbollar också (haha vi lever nyttigt här på olgy).

Kommentarer
Postat av: Emma

Varför kommer ni försent? Är det för att det är för lite tid mellan lektionerna? :/

Kram

Svar: eftersom att vi har träning på morgonen oftast mitt ute i skogen, så det tar ettag innan vi är tillbaka. har haft ca 5-10 minuter på oss att ducha innan skolan börjar varje gång haha!
Rebecca

2012-09-07 @ 15:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0