Detta visste ni ej

 
Jag vet inte om ni vet detta om mig men förhoppningsvis inte. Här kommer iallafall en "detta visste ni inte om mig".
 
- Jag tycker den äckligaste maten som finns är fiskbullar. Har seriöst spytt av det och har nog inte ätit det sedan jag var typ fem år. Blää!
 
- För nästan precis ett år sedan låg jag 23 på sverigelistan, alltså 23 bäst i Sverige av alla damer 16 år. Men sedan hade jag en dålig säsong och halkade bak rätt mycket.
 
- Gillar verkligen INTE folk som röker. Eller det är inget fel med människorna, men deras val är fel enligt mig. Jag har aldrig testat och kommer aldrig göra det. Förstår inte grejen med att förstöra sina lungor på de viset. Hela idrottslivet skulle förstöras ju. Usch!
 
- Trivs så otrligt bra i Uppsala. Är grymt glad att jag valde det orienteringsgymnasiet och inte något annat.
 
- Låter hämskt att säga det, men jag saknar nästan inte alls tiden på Malmaskolan. Det ända jag saknar är väl Polenresan och såklart mina kompisar. Men jag skulle aldrig vilja gå tillbaka dit igen. De vännerna jag har nu, och den skolan jag går på nu, trivs jag extremt mycket bättre på.
 
- Förutom Chase Crawford och Fransisco Lachowski, skulle jag vilja gifta mig med en norsk. Dom pratar så otroligt gulligt! Älskar norskar.

Kommentarer
Postat av: VERONICA

jopp, visste redan allt mer eller mindre ;)

2013-04-03 @ 01:34:27
URL: http://veronicaelisabeth.myshowroom.se
Postat av: Agnes

Fin blogg! kolla gärna min :)

2013-04-03 @ 03:25:08
URL: http://aggelife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0